27 noiembrie 2012

Conopida cu branza la cuptor

Print

 
    
 
  Imi place conopida in orice combinatie, dar aceasta este cu adevarat delicioasa!
 

Ingrediente:
1 conopida (1,2 kg)
40 gr unt sau margarina
3 linguri rase de faina
300 ml lapte
150 gr branza de burduf
sare si piper dupa gust

Preparare:

1. Rupem conopida in buchete si o oparim in apa cu sare, 2-3 minute pana incepe sa se inmoaie. Punem conopida oparita sa se scurga de apa intr-o strecuratoare, dupa care o asezam intr-un vas termorezistent.
2. Intre timp, topim untul inr-o tigaie incapatoare, incorporam faina si o calim aproximativ 1 minut. Luam tigaia de pe foc si incorporam treptat laptele amestecand cu un tel, sa nu se faca cocoloase. Asezam tigaia din nou pe foc, lasam sa dea in clocot si fierbem, amestecand, pana cand sosul se ingroasa. Dam tigaia deoparte, adaugam 100 gr branza de burduf si asezonam dupa gust cu sare si piper.
3. Turnam acest sos peste conopida, presaram deasupra restul de branza ramasa si dam la cuptor pana cand branza s-a topit si s-a rumenit usor. Se serveste calda.
 


Pofta buna!

12 comentarii:

Cristina spunea...

BUNA!!! Cu siguranta una din retele pe care le iubesc!

Adina spunea...

Trebuie sa o pun pe lista de incercat!

Kyra spunea...

Taaare buna.
Delicioasa!

GelaDumi spunea...

Ce simplu si bun!

Simona spunea...

Trebuie neaparat probata!!! Imi place si conopida si branza de burduf, deci.. este pe gustul meu!! Pupici

Alina Avram spunea...

E bună tare. Am făcut și eu.

Mika spunea...

Ai dreptate, e foarte deliciosa! Ne place mult reteta ;)
Pupici!

Dorina spunea...

Imi place conopida , deci imi place reteta asta .

Unknown spunea...

Sunt convinsa ca e delicioasa, imi plac si conopida si branzica la maxim! Pup!

maria mihalache spunea...

Buna,buna.........tare buna!

Diana spunea...

Te asteapta un premiu la mine pe blog ;)

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Cristina!!!

Multumesc frumos, Mitinita!!!

Multumesc frumos, Kyra!!!

Multumesc frumos, GelaDumi!!!

Multumesc frumos, Simona!!!

Multumesc frumos, Alina!!!

Multumesc frumos, Mi Ka!!!

Multumesc frumos, Dorina!!!

Multumesc frumos, Paula!!!

Multumesc frumos, Maria!!!

Multumesc frumos, Disturbingly Delicious!!!Vin neaparat sa-l ridic:)

Va pup cu mare drag si va doresc o seara minunata!