5 iunie 2011

Dulceata de capsuni

Print



     Nu trebuie sa lipseasca nimanui din camara aceasta dulceata parfumata facuta in casa.



Ingrediente:

1 kg capsuni
1 kg zahar
o lamaie
200 ml apa


   Preparare:

1. Se spala capsunile si se sterg cu prosop de hartie.
2. Se pune zaharul cu apa la fiert, la foc mic, pana se face un sirop destul de gros.
3. Se adauga capsunile si se lasa la fiert, la foc mic pana se ingroasa siropul. Facem proba cu putin sirop pus pe o farfurie. Este gata cand siropul se incheaga dupa circa 10 minute. Acum depinde si de gustul fiecaruia. De exemplu, eu l-am lasat un pic mai subtire. Imi place ca siropul de la dulceata sa il folosesc la diferite prajituri.
4. Cand este aproape gata se pune zeama de la o lamaie.
5. Se pune in borcane fierbinte. 



Pofta buna!

6 comentarii:

Antonina Sofia Sociu spunea...

Arata minunat ! trebuie sa-mi fac musai un drum pana la piata.. ! Pupici si o saptamana frumoasa

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Antonina! Fuguta la piata...O saptamana frumoasa si tie...

gaby_d spunea...

Frumos arata!

Miha spunea...

Ce bine arata! :*

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Gaby!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Miha!